Internal Social Media Bucuresti – Eveniment in premiera pentru Europa de Est

Pentru ca este  un eveniment diferit si interesant si pentru ca este organizat de Adelina, te invit sa citesti mai jos despre ce aduce nou si sa te inscrii daca vrei sa vezi perspective diferite privind Social Media.

Steve Doswell, presedintele FEIEA – “Social media revoluţionează mediul
de business şi comunicarea internă”
Mai multe despre acest subiect la Internal Social Media by FEIEA
Pentru prima dată în Europa de Est, experţi internaţionali din Marea Britanie,
Germania, Elveţia, Cehia şi Italia vorbesc despre evoluţia social media şi noile tendinţe
în comunicarea internă în cadrul Internal Social Media Workshop.
Evenimentul marca FEIEA Academy va avea loc pe 29 martie, la Ramada North,
Bucureşti.
Internal Social Media Workshop îşi propune să aducă specialiştii în comunicare
internă din România în centrul dezbaterilor europene. În prezent, conform European
Communication Monitor 2011, comunicarea internă până în 2014:
• va cunoaşte creşterea cea mai semnificativă (după responsabilitatea socială)
dintre toate funcţiile de PR (de la 45% la 81%)
• se va afla pe al doilea loc în ierarhia funcţiilor de comunicare organizaţională la
egalitate cu “marketingul şi comunicarea de brand”
• va trebui să înglobeze tacticile online şi social media întrucât acestea vor
înregistra creşteri spectaculoase, iar importanţa lor în mixul de comunicare va
depăşi 80%.
Aceste tendinţe şi nu numai vor fi discutate de de lideri europeni ai industriei precum:
Steve Doswell (Preşedinte FEIEA, Federation of European Business Communicators
Associations)
Massimo Greggia (Membru în board-ul ASCAI, Associazione per lo Sviluppo delle
Comunicazioni Aziendali in Italia)
Pascal Lorenzini (Director de Comunicare internă, Swiss Post, Elveţia)
Ana Adi (consultant şi lector, Bournemouth University, Marea Britanie)
Prof. Jan Lies (Profesor în PR şi managementul comunicării, Hamburg, Germania)
Anthony Francis (Director Comercial Ipadio, Marea Britanie)
Tomas Poucha (Consultant şi Director Institutul de Comunicare Internă, Cehia)
Internal Social Media – 29 martie, Ramada North
Studiile de caz îşi propun să ofere idei pe care specialiştii le vor putea implementa în
cadrul propriilor programe de comunicare internă şi social media.
„Social media au revoluţionat business şi comunicării interne deoarece:
• influenţează direct modul în care sunt gestionate crizele, organizaţia pierzând controlul
absolut asupra mesajelor diseminate
• încurajează comunicarea manageri-angajaţi, în ambele sensuri, şi a celei inter-
departamentale
• comentariile nepotrivite pe reţelele sociale interne sau externe pot avea efecte
dramatice (spre exemplu, cazul angajatei concediate deoarece a scris pe Facebook că
jobul ei este “plictisitor”)
În cadrul conferinţei de la Bucureşti ne propunem să oferim perspective asupra social
media, în contextul comunicării la locul de muncă. Vom extinde discuţiile pentru a
acoperi alte aspecte ale comunicării interne alături de colegii din Marea Britanie, din
Republica Cehă, Italia, Germania şi Elveţia. Mai presus de toate, doresc ca acest
workshop să dea posibilitatea participanţilor şi vorbitorilor să înţeleagă că dincolo de
diferenţele naţionale facem toţi parte dintr-o mare familie a comunicatorilor europeni”
spune Steve Doswell.
Detalii despre agenda evenimentului şi înregistrare sunt disponibile pe site-ul PR
Conferences (www.prconferences.eu).
In perioada 28 februarie – 8 martie, toate participantele vor beneficia de o reducere de
30%. Mai multe detalii pe www.prconferences.eu
Participarea la această conferinţă aduce participanţilor şi o diplomă recunoscută FEIEA
Academy.
Despre FEIEA Academy
The FEIEA Academy (organizată de Federation of European business communication
associations) este cel mai important eveniment european dedicat comunicatorilor
interni. Work-shopul de o zi facilitează schimbul de experienţă şi idei între vorbitori şi
profesionişti europeni de top. Pentru prima dată, specialiştii FEIEA vin la Bucureşti
şi promit să ofere răspunsuri la întrebările comunicatorilor interni români, în cadrul
sesiunilor workshop-ului şi pauzelor de networking.
Despre PR Conferences
PR Conferences este o serie de evenimente internaţionale dedicate comunicatorilor din
România. Concept marca Luxury PR, PR Conference îşi propune să ofere expunere
maximă industriei de PR autohtone la tendinţele europene prin prezentarea unor
vorbitori internaţionali în premieră în Romania.

Steve Doswell, presedintele FEIEA – “Social media revoluţionează mediul de business şi comunicarea internă”

Mai multe despre acest subiect la Internal Social Media by FEIEA

Pentru prima dată în Europa de Est, experţi internaţionali din Marea Britanie, Germania, Elveţia, Cehia şi Italia vorbesc despre evoluţia social media şi noile tendinţe în comunicarea internă în cadrul Internal Social Media Workshop.

Evenimentul marca FEIEA Academy va avea loc pe 29 martie, la Ramada North,Bucureşti.

Internal Social Media Workshop îşi propune să aducă specialiştii în comunicare internă din România în centrul dezbaterilor europene. În prezent, conform European Communication Monitor 2011, comunicarea internă până în 2014:

• va cunoaşte creşterea cea mai semnificativă (după responsabilitatea socială) dintre toate funcţiile de PR (de la 45% la 81%)

• se va afla pe al doilea loc în ierarhia funcţiilor de comunicare organizaţională la egalitate cu “marketingul şi comunicarea de brand”

• va trebui să înglobeze tacticile online şi social media întrucât acestea vor înregistra creşteri spectaculoase, iar importanţa lor în mixul de comunicare va depăşi 80%.

Aceste tendinţe şi nu numai vor fi discutate de de lideri europeni ai industriei precum:

Steve Doswell (Preşedinte FEIEA, Federation of European Business Communicators Associations), Massimo Greggia (Membru în board-ul ASCAI, Associazione per lo Sviluppo delle Comunicazioni Aziendali in Italia), Pascal Lorenzini (Director de Comunicare internă, Swiss Post, Elveţia), Ana Adi (consultant şi lector, Bournemouth University, Marea Britanie), Prof. Jan Lies (Profesor în PR şi managementul comunicării, Hamburg, Germania), Anthony Francis (Director Comercial Ipadio, Marea Britanie), Tomas Poucha (Consultant şi Director Institutul de Comunicare Internă, Cehia)

Studiile de caz îşi propun să ofere idei pe care specialiştii le vor putea implementa în cadrul propriilor programe de comunicare internă şi social media.

„Social media au revoluţionat business şi comunicării interne deoarece:

• influenţează direct modul în care sunt gestionate crizele, organizaţia pierzând controlul absolut asupra mesajelor diseminate

• încurajează comunicarea manageri-angajaţi, în ambele sensuri, şi a celei inter- departamentale

• comentariile nepotrivite pe reţelele sociale interne sau externe pot avea efecte dramatice (spre exemplu, cazul angajatei concediate deoarece a scris pe Facebook că jobul ei este “plictisitor”)

În cadrul conferinţei de la Bucureşti ne propunem să oferim perspective asupra social media, în contextul comunicării la locul de muncă. Vom extinde discuţiile pentru a acoperi alte aspecte ale comunicării interne alături de colegii din Marea Britanie, din Republica Cehă, Italia, Germania şi Elveţia. Mai presus de toate, doresc ca acest workshop să dea posibilitatea participanţilor şi vorbitorilor să înţeleagă că dincolo de diferenţele naţionale facem toţi parte dintr-o mare familie a comunicatorilor europeni” spune Steve Doswell.

Detalii despre agenda evenimentului şi înregistrare sunt disponibile pe site-ul PR Conferences (www.prconferences.eu).

In perioada 28 februarie – 8 martie, toate participantele vor beneficia de o reducere de 30%. Mai multe detalii pe www.prconferences.eu

Participarea la această conferinţă aduce participanţilor şi o diplomă recunoscută FEIEA Academy.

Despre FEIEA Academy

The FEIEA Academy (organizată de Federation of European business communication associations) este cel mai important eveniment european dedicat comunicatorilor interni. Work-shopul de o zi facilitează schimbul de experienţă şi idei între vorbitori şi profesionişti europeni de top. Pentru prima dată, specialiştii FEIEA vin la Bucureşti şi promit să ofere răspunsuri la întrebările comunicatorilor interni români, în cadrul sesiunilor workshop-ului şi pauzelor de networking.

Despre PR Conferences

PR Conferences este o serie de evenimente internaţionale dedicate comunicatorilor din România. Concept marca Luxury PR, PR Conference îşi propune să ofere expunere maximă industriei de PR autohtone la tendinţele europene prin prezentarea unor vorbitori internaţionali în premieră în Romania.

Leave your comment