Concurs Empowering Entrepreneurs – 1 invitatie la cele 2 workshop-uri din 3 si 10 iulie

Am tras la sorti, din pacate din lipsa timpului nu am reusit postarea extragerii pe blog, insa castigatorul invitatiei este “Robert” iar obiectivul sau provocarea sa este: “al doilea client. cum fac sa-l obtin?” .

Robert te asteptam maine de la ora 10 la Bucharest Hubb.


Salutare,

Exact acum , 30 iunie, ora 16:10 incepe un concurs la care poti castiga o invitatie in valoare de 149 ron la cele 2 workshopuri Empowering Entrepreneurs din datele de 3 si 10 iulie sustinute de Mihai Stanescu.

Pentru mai multe detalii despre evenimentul adresat antreprenorilor urmati linkul urmator :

http://entrepreneurs.empowering.ro/

Concursul e simplu:

Posteaza un comentariu la acest articol cu un obiectiv pe care vrei sa-l atingi, o problema sau o provocare pe care o ai in momentul de fata, ori o situatie pentru care ai nevoie de noi perspective.

Vineri la ora 12:00,  concursul ia sfarsit, iar eu voi trage la sorti un castigator.

Pot participa antreprenori, oameni care sunt pe cont propriu din punct de vedere profesional, sau persoane interesate de zona de antreprenoriat.

Succes !

Alex Gavriliu


13 Comments

  1. Un obiectiv pe care mi-as dori sa il realizez anul acesta se ridica la realizarea unui plan de afaceri viabil si obtinerea de fonduri europene pentru deschiderea unei afaceri. Urmeaza gasirea unei locatii adecvate si realizarea unei strategii de marketing moderna si inovativa. Si gandesc totul din punctul de vedere al unui economist specializat in marketing si management de proiect.
    Mi-ar placea foarte mult sa asist la cele 2 workshopuri in special pentru a asculta oameni noi si a “fura” idei utile.

  2. Obiectiv: infiintarea unui startup online si participarea in programul Tineri Antreprenori.
    Dificultate: ideea este inca in fasa, desi ma gandesc la ea de vreo 2-3 luni. Am cooptat un partener cu care sa lucrez, care pare interesat, dar nu a dat nici un semn de viata.
    Intrebare: continui cu el sau singur?

  3. Dupa o negociere de aproape doua luni am prins un prim contract cu o mare companie pentru dezvoltarea unui magazin online, obtinerea celui de-al doilea client important a devenit urmatorul obiectiv. Prefer o crestere organica, sustinuta, fara investitii neacoperite, astfel ca ma voi gandi la sediu si la dotari abia dupa al 3-lea sau al 4-lea client. Cert este ca am pornit o afacere pe vremuri tulburi dupa ce am gasit nisa perfecta. :) Perfecta in sensul in care cred ca pot schimba viata unor clienti. Provocarea in momentul de fata este sa implementez foarte bine proiectul cu care am convins. Problema cea mai mare este sa reusesc sa renunt la job intr-un timp relativ scurt. Vreau sa vorbesc cu oamenii care au mai facut asta.

  4. Marius Agape

    Drumul anevoios de la ideea in sine la punerea in practica poate produce dezamagiri i,iar o suma de ambitie ,perseverenta si munca poate cladi un imperiu.Decizia efectiv trebuie luata,iar calculele de pe hartie sunt la limita.Atunci.Ce factor extern sau intern poate fi determinant in stabilrea drumului de urmat ?

  5. MACOVEI EMANUEL

    Incerc de ceva timp(4 luni) sa imi gasesc partener cu care sa incep o mica afacere si nu sunt incurajat deloc in acest sens. Probabil voi lua eu initiativa….

  6. Obiectivul meu: Live my dream life, while helping others reach their own goals!

  7. obiectivul meu: al doilea client. cum fac sa-l obtin?

  8. Dragos

    Marketing-ul online pare ceva precum fotbalul si politica, toata lumea pare ca se pricepe la el. Dar abia in momentul in care incerci sa faci vezi ca nu e cel mai intuitiv lucru.
    Deci, in concluzie, mi-as dori sa stapanesc si sa inteleg mult mai bine acest domeniu al marketing-ului online.

  9. Cifra de afaceri 500.000euro in 2010.

  10. Florin Musatoiu

    Obiectiv: Construirea unui afaceri bazate pe un eCommerce, pe o piata in plina ascensiune (piata parfumurilor online).

    Dificultate: Concurenta practica preturi mici, dar oamenii nu privesc cu “ochi buni” preturile prea mici (nu mai au incredere in autenticitatea produselor). Deci strategia ar trebui sa fie orientata pe preturi sub concurenta (magazine similare online) si multa promovare sau diferentierea prin servicii fata de concurenta iar preturile tinute la nivelul la care un potential client ar fi dispus sa plateasca?

  11. Multumesc tuturor pentru participare si va mai astept aici pe blog si la evenimentele mele.

    O zi vesela!

    Alex Gavriliu

  12. MACOVEI EMANUEL

    Sa ne spuna…Robert cum a fost…la workshop;))

  13. Buna idee !

    Robert, ne spui cum a fost ?

Leave your comment