Promptitudine = Succes

Am discutat  astazi cu fetele din echipa Gavriliu Imobiliare care se ocupa de promovarea serviciilor noastre si de relatia cu clientii. Am discutat despre promptitudine ca fiind una dintre cele mai importante valori care nu trebuie sa lipseasca unei afaceri de servicii.

Treaba e clara,  promptitudinea in relationarea cu un client este factorul care declanseaza in 99% din primele impresii pozitive. De cele mai multe ori promptitudinea este virtutea care te propulseaza mai sus decat cei cu un grad superior de profesionalism.

Pare un pic ciudat , dar sincer am simtit pe pielea mea ca oamenii doresc “aici si acum” decat mai tarziu si mai bine. E o necunoscuta pentru mine, am avut situatii cand dorind sa ma pregatesc mai bine am pierdut in fata celor care au actionat neprofesional,  dar foarte rapid. De foarte multe ori, am vazut in domeniul meu persoane care au investit sume uriase in proprietati nu tocmai pe masura pretului, condusi de dorinta de a rezolva treaba repede.

Cred ca e caracteristica timpurilor pe care le traim. Totul trebuie sa se desfasoare in viteza maxima. Nu mai avem rabdare, dorim masini rapide, prieteni prompti, servicii pe loc, totul trebuie sa se intample acum. Concluzia e clara si trebuie sa urmam solicitarile.

Bineinteles valoarea unui serviciu trebuie sa se regaseasca si sa fie identificat de catre beneficiar, dar vei pierde fara discutie in majoritatea cazurilor, in fata concurentei viteziste. Asa ca e bine de introdus in grila valorilor personale sau a valorilor  companiei noastre si Promptitudinea .

Acum !

2 Comments

  1. yo

    tulburator. excelent domnule. ai fi un sef excelent intr-o multinationala. de fapt…un shef mai mic pe care il injura toti subalternii si al caui nume nu il retine nicodata unul din shefii mai mari….dar le place de tine.

  2. Nu cred ca m-ar prinde vreodata o multinationala. Te-ai pripit Gabriel ! :)

Leave your comment